Enkele reacties van gebruikers van ons computerprogramma:

  • Tot nog toe zijn we zeer tevreden over het programma en het invoeren loopt zeer voorspoedig.
  • Je hebt een geweldig programma geleverd. Hoe meer ik er in duik des te meer ga ik het waarderen.
  • Ik ben net even aan de slag geweest met jouw nieuwe help-file en het ziet er erg goed uit. Meer uitleg over de functies plus voorbeelden erbij. Ook kun je op een functie klikken en daar meer over te weten komen. Goed hoor! Wat zal jou dat veel werk hebben gekost! Het resultaat is dan ook heel goed, mijn complimenten!
  • Ik wil beginnen om je een compliment te maken voor de keurige opzet van dit programma en de documentatie hierbij.
  • Het programma lijkt mij erg volledig en de handleidingen zijn erg gedetailleerd. Met name de powerpointpresentatie is erg leerzaam, ik denk dat ik deze al wel een keer op 10 heb bekeken.
  • We werken zoals je weet al een tijdje met je programma en zijn er erg blij mee.
  • Sinds januari dit jaar werken wij met deze software. Het gebruikersgemak vinden wij heel groot. Wij merken dat de in- en uitname van speelgoed sneller gaat, ondanks dat het telwerk ongewijzigd blijft. De service van Bas Oosterheert is goed. Op alle emails met vragen krijgen wij snel antwoord. En als wij er echt niet uitkomen helpt hij ons telefonisch prima verder.

 

  • Toch even meegeven dat ik nu reeds een zeer sterk programma vind!
  • De mogelijkheden zijn enorm en het gebruik is al bij al nog eenvoudig.
  • We hebben reeds twee openingsdagen achter de rug. Het gaat goed allemaal.
  • Het is wat wennen voor de meeste mensen, maar na een uurtje gaat het prima.
  • Met je programma gaat het heel goed, we draaien er nu optimaal mee en het werkt fantastisch.
  • Er blijven natuurlijk altijd medewerkers die het zelfs nu nog presteren om fouten te maken, maar over het algemeen gaat het prima!
  • Programma bevalt uitstekend!
  • Het gaat prima met je software.
  • Afgelopen zaterdag had ik 21 leners die allemaal via de software al hadden geleend en het speelgoed terug kwamen brengen. Het is een genot om een computer te hebben die alles voor je uitrekent, beslist (boete te laat, boete kwijt etc., lidmaatschapkosten). We zijn voor mijn gevoel inmiddels gewend aan de software. Zelf medewerkers die sceptisch/angstig waren zijn enthousiast. Ook leners zijn enthousiast. We controleren nog steeds gelijk bij inname (niet jullie systeem dus om achteraf te tellen) en voor mijn gevoel loopt de wachtrij niet zo snel op als toen we alles nog met de hand deden. Wel moeten de meeste wennen aan het controleren met de computer, maar dat stuit dus niet op bezwaren of ongemak.
  • Ik wil je toch even melden dat het prima ging met de eerste uitleen met de computer. Er zat een medewerkster achter die er nog nooit mee gewerkt had, ze heeft de computer de hele middag niet verlaten. Ze heeft zonder instructie uitgeleend, dingen opgezocht, een nieuw lid ingeschreven en aan het einde uitgevonden hoe ze de dagopbrengst in de kasstaat kon vinden en uitprinten. Da’s toch mooi, niet?
  • Nadat alle medewerksters een poosje hebben geoefend hebben we nu de kaartenbak opzij gezet! Iedereen vindt het erg gemakkelijk en is er goed over te spreken.
  • We hebben nu drie openingen geautomatiseerd uitgeleend. Ik wil je even melden dat zowel de leden als medewerk(st)ers enthousiast zijn over de automatisering. Het gaat dus goed. We moeten soms nog wel dingetjes uitzoeken (hoe aan te passen), maar het lijkt erop alsof we dat zelf kunnen oplossen.