De hoofdfuncties binnen een speelotheek zijn het centrale uitgangspunt van ons uitleen-programma waardoor het geheel intuitief werkt:

 

Hoofdfuncties cirkel

 

Hoofdfuncties

Iedere hoofdfunctie is zo ingericht dat alleen die informatie getoond wordt die op dat moment relevant is zodat de kans op fouten minimaal is.

Innemen

De inname van een artikel gaat simpelweg als volgt:

  1. Invoer van artikel-code
  2. Enter-toets
  3. Klaar!

nb:

  • De knoppen zijn instelbaar;
  • Met de 2e knop wordt automatisch het Onderdelen-controle scherm getoond;
  • Als een foto van het artikel beschikbaar is wordt deze automatisch getoond.

Controleren

Bij het controleren of het speelgoed correct is ingeleverd wordt simpelweg de lijst na gelopen en kan d.m.v. de Kwijt-/Terug of Kapot-knop de lijst kloppend gemaakt worden.

Door het indrukken van de [Goedkeuren voor uitleen] is de controle klaar en kan het speelgoed weer in de kast gezet worden:

OnderdeelControle

Uitlenen

Na de invoer van het Lid-nummer gaat de uitleen van een artikel gaat simpelweg als volgt:

  1. Invoer van artikel-code
  2. Enter-toets
  3. Klaar!

Uitlenen

 

Na afloop wordt een handzaam A6- of A5-printje aan het lid meegegeven: